|
2012.06.01
Tisztelt Ügyfelünk!
A Dunakanyar Holding Kft. mindent megtesz azért, hogy a jogi környezet változásainak hatását (pl.: ÁFA emelés), Ön a telefonszolgáltatás igénybevétele során ebből a lehető legkevesebbet érzékeljen. A 2012. évi LVI. törvény értelmében a hívószámról indított hálózaton belüli hívásokat a továbbiakban nem áll módunkban ingyen biztosítani, tekintve ennek jelentős adómértéke miatt. Ugyanakkor örömmel tájékoztatjuk arról, hogy a mobil szolgáltatókkal ellentétben az egyéb irányokba változatlan percdíjakkal veheti igénybe szolgáltatásunkat.
A hálózaton belüli beszélgetések biztosítására a Dunakanyar Holding Kft egy új kiegészítő szolgáltatást indít 2012. július 1.-től. A kiegészítő szolgáltatás lényege az, hogy ezt a hívásirányt nem helyhez kötött telefonszolgáltatásként, hanem internetes hívásként továbbítjuk. Ez esetben Ön nem a hívószámával, hanem egy speciális e-mail cím segítségével kezdeményezi a beszélgetést.
Ezt a kiegészítő szolgáltatást, külön megrendelés nélkül tesszük elérhetővé, Önnek annyi a dolga, hogy a Dunakanyar Holding hálózatában található szám hívás elő beüti *2* előhívót. Ezáltal Önnek lehetősége lesz arra, hogy a már eddig hálózatunkban található számokat továbbra is díjmentesen hívhassa. Az internetes hívások nem szerepelnek majd a számlán, mivel azok nem hívószámmal történtek, az ilyen azonosítóról történt hívások részletezését kérés esetén Köln adminisztrációs díj ellenében biztosítjuk. Az előhívó használata nem Dunakanyar Holdingos szám esetében sikertelen hívást eredményez.
A jogszabályi környezet változása miatt értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a helyhez kötött telefonszolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2012.07.01-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
Az 1. számú mellékletben a másodperc alapú számlázást perc alapúra változtatjuk, valamint a hálózaton belüli beszélgetések díja nettó 2Ft / perc lesz, melyből az első tíz perc díjmentes
Valamennyi díjcsomagunkban elérhető az internetes hívás kiegészítő szolgáltatás, melynek díja továbbra is 0 forint, ehhez módosult a 17.4-es pontot is.
Új szolgáltatási területeink a 94-es körzetben (CableNetworks Kft) bekerültek a 2. sz. mellékletbe, valamint az új helyi ügyfélszolgálatok elérhetőségei bekerültek a 3. sz. mellékletbe,
A megváltozott ÁSZF megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az EHT (Elektronikus hírközlési törvény) 132 § szerint: Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2011.12.02
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a valamennyi szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2012.01.01-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- A 27 % ÁFA kulcs szerinti új díjszabás
- A telefonszolgáltatásnál bevezetjük az ECO díjcsomahgok
A megváltozott ÁSZF megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az EHT (Elektronikus hírközlési törvény) 132 § szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2011.12.02
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a valamennyi szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2012.01.01-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- A 27 % ÁFA kulcs szerinti új díjszabás
- A telefonszolgáltatásnál bevezetjük az ECO díjcsomahgok
A megváltozott ÁSZF megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az EHT (Elektronikus hírközlési törvény) 132 § szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2011.11.01
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a valamennyi szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2011.12.01-től változni fog. A változás okai: érvényesítettük az EHT változásait valamennyi ÁSZFünkben.
A megváltozott ÁSZF megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az EHT (Elektronikus hírközlési törvény) 132 § szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2010.05.16
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a távközlési szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2011.06.15-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- Új szolgáltatási területeink a 27-es körzetben (Dunakeszi, Göd, Fót, Kistarcsa, Nagytarcsa, Kerepes, Csömör) bekerültek a 2. sz. mellékletbe, valamint az új helyi ügyfélszolgálatok elérhetőségei bekerültek a 3. sz. mellékletbe,
- A 2. és 3. sz. mellékletbe bekerülnek a helyi ügyfélszolgálatok megváltozott elérhetőségei, valamint a megváltozott szolgáltatási területek.
Az ÁSZF kivonat melléklete is változott az új szolgáltatási területek ügyfélszolgálatainak elérhetőségeivel.
A megváltozott ÁSZF és Kivonata megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2010.09.30
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a távközlési szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2010.11.01-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- Új szolgáltatási területeink a 66-os körzetben (Bucsa, Kertészsziget, Ecsegfalva, Szeghalom) bekerültek a 2. sz. mellékletbe, valamint az új helyi ügyfélszolgálatok elérhetőségei bekerültek a 3. sz. mellékletbe,
- Bevezetésre kerül 2 új díjcsomag (FELE8, TELE7), amely bekerült az 1. sz. mellékletbe,
- Mobil hívásirányok díjait egységesítettük. Mindhárom irányban egységesen Áfával 55/33 Ft (csúcsidő/csúcsidőn kívül).
Az ÁSZF kivonat melléklete is változott az új szolgáltatási területek ügyfélszolgálatainak elérhetőségeivel.
A megváltozott ÁSZF és Kivonata megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2010.09.01
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a távközlési szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2010.10.01-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- Új szolgáltatási területeink (Vác, Bag, Hévízgyörk, Galgahévíz) bekerültek a 2. sz. mellékletbe, valamint az új ügyfélszolgálatok elérhetőségei bekerültek a 3. sz. mellékletbe.
Az ÁSZF kivonat melléklete is változott az új szolgáltatási területek ügyfélszolgálatainak elérhetőségeivel.
A megváltozott ÁSZF és Kivonata megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2009.12.05
A Dunakanyar Holding Kft. az alábbi lényeges változásokra hívja fel a figyelmét.
Társaságunk a Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatalának HZ/19232-2/2009-es számú Felhívásnak megfelelően 2010. január 15-től módosítja valamennyi szolgáltatás kapcsán az ÁSzF kötbérfizetése vonatkozó rendelkezéseit, melynek során a kötbér kifizetésének módja változik.
A kötbér fizetésére vonatkozó változások az internetszolgáltatásra, a helyhez kötött és a helytől független telefonszolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ek 7.4; 8.2; 14.2; 14.3;14.4 sz. pontjait érintik.
A helyhez kötött telefonszolgáltatásunk változásai: a 26, 27 és 68 -as körzetekben több településen megszűnik szolgáltatásunk.
A változások a vonatkozó ÁSZF 2. és 3. mellékleteit érintik.
Az előfizető jogai:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
Tisztelettel: Dunakanyar Holding Kft.
2009.10.30
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy az Internetszolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2009.12.15-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- 1. Sz. mellékletben, a díjtáblázatok fejlécében a sávszélesség-megjelöléseket módosítottuk.
A megváltozott díjak miatt módosított Általános Szerződési Feltételek Megtalálhatók ügyfélszolgálatunkon és honlapunkon (www.dunakanyar.net).
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
Tisztelettel: Dunakanyar Holding Kft.
2009.06.01
A Dunakanyar Holding Kft. tájékoztatja tisztelt Előfizetőit, hogy 2009 július 1-től a megnövekedett ÁFA kulcs miatt módosítja az egyes szolgáltatásokra vonatkozó díjszabását. Ennek megfelelően a fenti dátumtól a következő szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei módosulnak:
- Telefon: helyi, belföldi, mobil és nemzetközi bruttó percdíjak maradtak (átvállaltuk az ÁFA-emelést), havidíj, kiegészítő díjak, tudakozó és emelt díjas hívások drágultak.
- Internet: minden bruttó díj maradt (átvállaltuk az ÁFA-emelést).
- Helyfüggetlen VOIP szolgáltatás
A megváltozott díjak miatt módosított Általános Szerződési Feltételek Megtalálhatók ügyfélszolgálatunkon és honlapunkon (www.dunakanyar.net). Tájékoztatjuk, hogy a módosított díjak és az ÁSZF el nem fogadása esetén előfizetőinket 8 illetve 15 napon belüli felmondási jog illet meg, melynek részletei az ÁSZF 8.4. pontjában találhatóak.
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
Amennyiben ezen időtartam alatt nem tesz írásban eltérő tartalmú nyilatkozatot, akkoraz áremelést és a módosított ÁSZF-et elfogadottnak tekintjük.
Tisztelettel: Dunakanyar Holding Kft.
2009.04.02
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a távközlési szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2008.03.12-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- Új szolgáltatási területeink (Gáborján, Hencida, Mezőpeterd, Szentpéterszeg, Váncsod) bekerültek a 2. sz. mellékletbe, valamint az új ügyfélszolgálatok elérhetőségei bekerültek a 3. sz. mellékletbe.
Az ÁSZF kivonat melléklete is változott az új szolgáltatási területek ügyfélszolgálatainak elérhetőségeivel.
A megváltozott ÁSZF és Kivonata megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2008.03.21
Tisztelt Érdeklődő!
Kérjük, hogy a Dunakanyar Holding Kft. volt területeivel (Szentendre, Leányfalu és Pilisszentlászló) kapcsolatban felmerülő ügyfélszolgálati és üzemeltetési kérdésekkel forduljon a Cattelnet Kft.-hez, illetve a FiberNet Zrt.-hez.
Személyes ügyfélszolgálat elérhetősége és postacím: 1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 25-29. (Promontor üzletház) - nyitva tartás munkanapokon 10.00 és 18.00 óra között.
Telefonos hibabejelentésre a következő telefonszámon van lehetőség: (06 1) 273-5701 (este 22:00 és reggel 8:00 között a hívószámon üzenetrögzítő üzemel).
E-mailben internet és telefon szolgáltatással kapcsolatban kérjük, hogy az címet, kábeltévé szolgáltatás esetén pedig a címet szíveskedjenek használni.
Megértését ezúton köszönjük!
Tisztelettel, Dunakanyar Holding Kft.
2008.02.12
Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a távközlési szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-ünk 2008.03.12-től változni fog. A változás okai és az érintett részek:
- Új szolgáltatási területeink (Páty, Telki, Budajenő, Hajdúsámson, Ártánd, Biharkeresztes) bekerültek a 2. sz. mellékletbe, valamint az új ügyfélszolgálatok elérhetőségei bekerültek a 3. sz. mellékletbe.
- Nemzetközi díjcsökkenés: minden EU országba indított vezetékes irányú hívás díja az 1. zónába került.
Az ÁSZF kivonat melléklete is változott az új szolgáltatási területek ügyfélszolgálatainak elérhetőségeivel.
A megváltozott ÁSZF és Kivonata megtekinthető ügyfélszolgálatunkon, valamint honlapunkon.
Az ÁSZF 8.4. pontja szerint:
Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői Szerződést. Nem mondhatja fel az Előfizető az Előfizetői Szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az Előfizetői Szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az Előfizetői Szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
2007.11.30
A Dunakanyar Holding Kft. tájékoztatja tisztelt Előfizetőit, hogy 2008 január 1-től a megnövekedett műsordíjak és energiaköltségek, valamint 4 új csatorna programcsomagba helyezése miatt, (Echo TV, Eurosport2, Kid's Co, Pax Tv) a kábeltelevízió szolgáltatás havidíjait az alábbiak szerint módosítja:
- Szociális csomag: 990.-Ft
- I-es csomag: 2952.- Ft
- II-es csomag: 4896.- Ft
A díjak a 20% ÁFA-t tartalmazzák.
A megváltozott díjak miatt módosított Általános Szerződési Feltételek Megtalálhatók ügyfélszolgálatunkon és honlapunkon (www.dunakanyar.net).
Tájékoztatjuk, hogy a módosított díjak és az ÁSZF el nem fogadása esetén előfizetőinket 8 illetve 15 napon belüli felmondási jog illet meg, melynek részletei az ÁSZF 10.5.4. pontjában találhatóak.
Amennyiben ezen időtartam alatt nem tesz írásban eltérő tartalmú nyilatkozatot, akkoraz áremelést és a módosított ÁSZF-et elfogadottnak tekintjük.
Tisztelettel: Dunakanyar Holding Kft.
2000 Szentendre, Kálvária út 41/a
Tel.: 26/400-000, fax: 26/400-040
| |